rozmaring & levendula

rozmaring & levendula

Sült zöldségek pirított csirkemell falatokkal

2019. szeptember 26. - rozmaring és levendula

sult_zoldsegek_piritott_csirkemellel.jpg

Aki a blogomat nyomon követi, láthatja, hogy nálam a sült zöldségek minden mennyiségben és variációban előfordulnak. Tényleg nincs vele sok munka és azon kívül, hogy egészséges nagyon finom is. Tetszőlegesen variálható, minden mindennel remek összhangban van, egyszerűen elronthatatlan. Vendégvárás esetére is tökéletes és garantáltan sikert arat! :) Itt kevesebb zöldségfélét használtam, de tényleg ízlés dolga, hogy ki mit süt meg és mekkora mennyiségben, mit mivel variál.

Hozzávalók a sült zöldséghez:

3 db nagyobb cékla

2 db nagyobb sárgarépa

3 db vöröshagyma

6-8 gerezd fokhagyma

bors

zöld fűszerek

olívaolaj

A csirkemell falatokhoz:

2 - 3 db csirkemell filé

olaj

bors

Elkészítése:

A hozzávalókat megpucoltam, a sárgarépákat kb. 2 cm-es laposabb darabokra szeleteltem, a céklát julienne-re vágtam, a fokhagymát felaprítottam, a vöröshagymát is gyufaszál méretűre vágtam. Majd az egészet sütőtálba tettem, olíva olajjal meglocsoltam és megfűszereztem sóval, borssal. A zöld fűszereket (bazsalikom, oregánó, kakukkfű) később adtam hozzá.

Amíg a zöldségek a sütőben sülnek, addig a csirkemelleket is felkockázzuk és egy serpenyőben olajon fedő alatt megpirítjuk. Amikor kezd színe lenni, akkor adjuk hozzá a fűszereket.

Mennyiségtől függően 30-40 perc alatt sül puhára 150-200 fokos sütőben. Serpenyőben is süthetjük sütőlapon, ugyanolyan finom lesz a végeredmény :)

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmaringeslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr3515171190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása