rozmaring & levendula

rozmaring & levendula

Karácsonyi kuglóf

2017. december 27. - rozmaring és levendula

Ezzel a kis karácsonyi kuglóffal kívánok minden kedves blog olvasómnak kellemes ünnepeket!

 karacsonyi_kuglof.jpg

 A hozzávalók azonosak a blogon található citromos kuglóf összetevőivel (16 cm-es formát használtam ehhez is), de tettem még bele egy maréknyi szeletelt mandulát, pár szem durvára vágott diót és néhány kocka 65%-os étcsoki törmeléket.

Miután megsült, hagytam kihűlni és leöntöttem a csokimázzal.

A csokimázhoz egy jó háromnegyed tábla 65%-os étcsokit egy kevés margarinnal (kb 1 evőkanálnyi) folyékony állagúra olvasztottam. A lényeg az volt, hogy olyan állagú csokikrémet kapjak, amivel be tudom vonni a kuglófot és nem folyik le róla. Ha mégis sűrűbb lenne, akkor pici vízzel hígíthatjuk. A csokit is megvártam, hogy picit meghűljön és csak utána vontam be vele a sütit :)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmaringeslevendula.blog.hu/api/trackback/id/tr2313527441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása